Tuesday, September 25, 2007

義結金蘭

收到了小友的特長SMS
十分十分sweet
不能不全文轉載! haha (內容經小量修葺:P)
.
我同您結拜啦﹗
我地唔好契關公,契伯多祿! 關公太暴戾,20世紀仲好似古惑仔講打講殺咩! 伯多祿就唔同,條匙一黎跟同一個大佬、二黎佢條匙代表智慧同埋通往天國的的門匙﹗又鑑於全球天氣暖化燒會破壞環境,所以我地都係用吊燼乳香無咁多煙﹗再者,小弟酒量不佳都係點下聖血算喇﹗那大家教徒我就唔信十二生肖迷信野、十二星座又唔準、都係信十二門徒好過﹗只要係應承我背叛猶達斯我地就唔會相沖﹗萬事俱備只欠日期,但又買唔切通勝;買完睇一次唔睇唔環保,都係睇教友手冊,睇下邊個聖人近期殉道就揀O固日啦﹗
其實我地已經領左洗教會內成為兄弟姊妹仲駛唔駛結拜呢?」
.
haha 多麼可愛的告白
駛咩結拜
根本同一個大佬
分享同一聖體
united in prayers
直至他日天上再會
你便是我
我便是你

那就是永遠永遠永遠的
濃.情.化.不.開
哈哈
.
Thank God, for Friendship.

No comments: