Wednesday, October 03, 2007

趁這結尾歎口氣吧

聽過世上有嗜好傷春悲秋的人
大大聲說:「我喜歡唔開心的感覺! 是我靈感的泉源!」
xyz~!!! IT SUCKS!!!
我甚至懷疑
他們有否試過唔開心呢?
有無試過心... 一直沉...一直沉下去呢?
有無試過... 「滋」極... 都笑唔出呢?
有無試過... 你存在於某空間... 但個世界好似唔關自己事呢?
.
我試過
而且,非常厭了
lonely is so lonely alone
.



.
我要愉快
給我愉快
3....................................2................................................1

No comments: