Thursday, May 17, 2007

以後未來像個謎

承接 Susanna's 波士一句:

"25 years old birthday is an important birthday as it is a quarter of a century. "
嚇然發現
自己仲有2個幾月
都踏入呢個「四分一世紀」之年!!!
驚嚇! 驚嚇!! 驚嚇!!!
.
近日被不同人士詢問人生之大計
或,未來幾年之取向
你係咪讀書呢下?
你而家唔讀係咪想30歲先讀?
你究竟想點?
你會唔會想搵個男朋友拍拖結婚生仔呢?
你會唔會想搵份高人工o的o既工呢?
啞.口.無.言
短暫的人生
為何不可以隨意一點、偶然一點?
一切真要有晒plan有晒target要meet的嗎?
不可能
難道真的沒有別的可能?
.
我要向右還是向左走......?
.

唔該晒! -_-

3 comments:

Anonymous said...

你比人以為大過一D其實老過你O既人... 都唔係第一次啦~ hohohhoho.... 好多人都以為你大過我ga la... ^0^

老實講... 25歲一d都唔細ga la... 四捨五入都成三十歲啦~

所以...如果有d乜野想做...真係要好好計劃o下...

我唔覺得人一直要有好多plan or target要去meet... 如果你做人o既宗旨就係自由自在咁過一世,無乜achievment都可以...你當然可以咁做...但係...你必須要清潔,你係咪呢類人...

否則,到30歲先知自己錯過佐好多寶貴光陰,咁就真係fa-me 啦...

所以,我建議你真係好好諗清潔自己想要點樣o既人生...

如果決定要隨心所欲,咁咪可以懶理其他人講乜,o黎個"瀟灑走一回"lor...

如果知道自己有d野好想做... 咁仲等乜呀?! 做啦! (頂你!!!! 等!等!等! >_<) 做人要坐言起行呀! 知嘛?! 好姐妹!

自己好好諗o下啦~ ^_^

Anonymous said...

寫錯佐....

我唔覺得人"一定"要有好多plan or target要去meet... 你必須要"清楚",你係咪呢類人...

hehehehe.... 今次到我fa-me tim! ^_^

Anonymous said...

我於飛機上突然諗起一條自己答唔到的問題。
我20年來的人生係咪過得太隨心所欲所以無計劃,所以而家會有時間諗呢條問題呢?
再問一次自己,我可以返轉頭的話我會唔會計劃好d呢?
真係唔知...