Thursday, May 17, 2007

生日快樂

Susanna的廿五「大壽」
選了最喜歡的 GoGo Cafe
實在好地方! 實在好好味~!! (所有野都好好味!!!^0^)
常覺得Su好似細我好多
時時潛意識的要照顧這位「妹妹」
原來! 你大過我了!!!!!
oh~oh~oh!!!!!!!
.
給她選了一束非常非常可愛的太陽花
(city super 的花真的絕讚!!! 又簡單又靚又唔俗!!)
仲有一條超kawaii的雪糕頸鍊
唉... 一把年紀
真係淨係佢先carry到 (而不令人嘔心! 嘻嘻)

一見就覺得要送俾佢 -_-"
.
相當愉快的一晚
ladies' night!!!! ;-)
.

happy birthday dear


subirthday 098 subirthday 095 subirthday 087 subirthday 124subirthday 118subirthday 104subirthday 110subirthday 113

1 comment:

sunshine said...

Thanks a lot ar 婷婷"姐姐". 我好開心呀!多謝你為我安排的一切。有你這個好姐妹,我覺得好幸福呀!我好鍾意你送給我的禮物啊!你真了解我!祝你的1/4個CENTURY快D到!開心快樂!我都找尋緊我的內心啊!! 心裡心裡有個迷... ...