Sunday, April 01, 2007

心裡有個謎

近年一直也在堂區「蒲」
大大小小的事件,看了不少做了不少
來到今天
只覺得還是撒網而無所獲
尤其面對很多總是「置身事外」的青年們
也,不是不沮喪的
.
要做得太多
回應的太少
旁觀的太多
醒悟的太少
批評的太多
改變的太少
.
還要怎樣去講,才會有人聽?
還要怎樣去做,才會令人明白?
我們是否要改變什麼,至會令你們改變?
我真的不懂。
.
at the end of the day
我們又要為誰交代、負責?
還是,有沒有人會去在意呢?
.
路五:4-5
耶穌一講完了,就對西滿說:「划到深處去,撒你們的網捕魚吧!」
西滿回答說:「老師,我們已整夜勞苦,毫無所獲;但我要遵照你的話撒網。」
.
.
.

他們照樣辦了,網了許多魚,網險些破裂了。
.
.
.
我只知道
最後最後 到了 最後最後
一個都不能少!!!!!!
還是要頂硬上吧上吧上吧......

3 comments:

Anonymous said...

其實已經比以前有進步了。雖然只係一小步,總比原地踏步好吧!努力努力~

Anonymous said...

咪咁啦~

至少... 你都見到我有少少唔同佐啦, 係咪? (你仲記唔記得: "包神父, 打開你個心啦!!!!" gagagaga... 又一次令阿包o咀!再次贏佐漂亮o既一仗!!!! yeah!!! *0*)

好似我咁o既"頑石"都比"人"打開佐個心lok, 你見到咁o既"奇蹟" 仲會"心裡心裡有個謎"?!

好明顯... 你乜都唔使煩~ 有"人"會做o野ga la... 你要做o既就係: 唔好問點解... 繼續做、做、做... 有一日, 會有d你意想不到o既事發生... 問你驚唔驚?!?!?! gagagaga..... ^0^

加油啦~

我有能力o既地方, 我都會幫你手o既~ ^_*

(不過, 我係你o既十字架, 你對住我又會好想死, 咁究竟我幫你係真係幫到你定係加重你o既十字架呢!?!?! 我呢刻真係好疑惑!!! @_@)

Anonymous said...

縱然真的為大家做了很多很多而仍是沒人察覺吧,千其唔好氣餒,為天主工作,你估咁易咩。讓我地一同地期待別人打開自己的心比天主既一刻~~~dss已經打開左啦係咪﹗(提醒你既同時亦提醒自己~~NEVER GIVE UP!!!一齊努力啦﹗)