Saturday, April 07, 2007

聖週.四

耶穌建立聖體聖事
.

平日大時大節一定會緊守堂區
聖週四機緣下被邀往教研證道 (竟然...@_@)
感受了相當特別的一個mass!
.
教研中心.徐錦堯神父
聞名已久第一次見面
很特別的「堂區」、很特別的神父!!
對對錯錯不敢說
但就禮儀來說... 如果有禮委會的人在
大概會尖叫面青...!!
(令我分開了半天都掛念~ 元朗堂區很莊嚴的彌撒!!)
.
不過
徐神父的講道
真的真的--嘆為觀止!
好笑抵死有情有淚
講朝拜聖體
竟用了中國古詩
終日望夫夫不歸,化為孤石苦相思。
望來已是幾千載,只似當時初望時。-- 劉禹錫《望夫石》
來已是幾千載...只似當時初望時...!!!
解說很相當纏綿感人
從來特別欣賞真性情與感性的神長
看到徐神父成聖體時哭得說不下去...
相當震撼的場面!!
.
有人說教研的禮儀「不合格」... 有人說徐神父「太愛國」
唔.........
這個地方的是是非非非非我不懂判斷
("Life is Simple.... PEOPLE ARE COMPLICATED!!!"
--- credit to Fr. Bao [打從心底的感慨!gaga!])
不過,我卻確信
神恩、召叫的確各有不同
真心愛天主的赤心,祂老人家總會「有眼睇」
對對錯錯
真的真的.... 還未到謝幕也不知吧﹗
.
完了彌撒
立刻碌返元朗
人生第一次
徹夜明供聖體
keyboard+guitar x 2+ violin + flute 的黃金組合
勁勁勁勁勁!!!
有點回到了默主歌耶的感覺
很感動
謝謝你們!!!
.
one night with Jesus
真的....很累... 很累
卻是十萬分的滿足
Thank You Jesus! 有祢真好!! :)
.
「看!我同你們天天在一起直到世界的終結。」(瑪:廿八,19-20)

2 comments:

Anonymous said...

hahahahha....

令人好窩心o既一個詞語"黃金組合"!!! 多謝! 多謝!

可惜阿龍病o左, 最後只得一個結他! +_+

但最、最、最可惜& 無奈o既... 絕對、一定、肯定、無從否認係11-12pm, 呢個耶穌"最痛苦o既時段"!!!! 因為係o個一刻, 成個"黃金組合"o既人...包括部份頭腦同耳朵都清醒o既教友o既"痛苦時刻"!!!!! @_@

"絕對多謝"黃修女係聖週四讓我體會到乜o野叫做"痛苦"!!!!!!!!!!! >_<

不過, 我真係超級唔想下一次再有咁樣o既經驗lor!!

多謝各位! -_-""

Anonymous said...

真係唔好意思喇~~~
我都好想彈架~~
不過積勞成疾,冇得醫~~