Friday, February 23, 2007

開齋

四旬期旋即開始
開始了40天的齋期
矢志! 捨棄最愛的肉肉肉肉(包括雞啊!!! >_<)
.
難得SCJLM仝人開年盛會
竟要這班茹毛飲血的野人陪齋!
真夠義氣!!
.
位於SOHO 的 Life Cafe
再次挑戰一向最怕怕的 organic food
(將塊田連泥打爛再放上碗度食... 的感覺... 猶有餘悸!! -_-)
今次叫些自己想食的
其實都不錯
(但真的太黑...相都影不到!! -_-)
這間餐廳可以再試
.
這班相識於中大山頭的野人
雖然好久不見
卻始終同聲同氣、心靈相通
雖然你們是 xyz#@
但,我愛你們!!
.
祝豬位豬年好事! 唔需要「一波三折」
WAGAGAGA

2 comments:

Anonymous said...

"矢志! 捨棄最愛的肉肉肉肉"...

WAH~ 唔係化?!!?!??!?

唔怪得知... 係EVA個 party 到咁多人問你 "幾時到你呀?"...

我諗... 個D人都唔f m 得晒lor~

可能你要認真考慮o下...

*o*

P.S. 你係咪比隻"修女MO b" 我jek ?? 其實我想要隻彩色o既...不過o既然你多佐呢隻,就比呢隻我啦... 不過你要記住我就o黎生日啦! 你知點做啦!hahahah....

P.P.S. 如果我同你一人一隻"修女 MO b",咁會令我諗起我o地個女... 我個女要被迫同你個女一齊做修女... (真係唔知點解佢o地要一齊去做修女... --___--"")

Anonymous said...

提提你...

你明天E/A會見到我!記得帶埋"修女Mo B"(我個女)比我~

Many thanks~~~~~~

hehehhehehhe....