Monday, February 12, 2007

創意無限ask for more

上聯
曾蔭權:「我會做好呢份工﹗」

.

下聯
地盤工:「我會鑿好呢個窿﹗」
麻將腳:「我會碰好呢隻東﹗」
帥奶甲:「我會爆好呢粒蔥﹗」
廣良興:「我會打好d肉鬆﹗」
陳曉東︰「我會跟番載思聰﹗」
泰國通﹕「我會憾低胡慧沖 ﹗」
張柏芝:「我會教好謝霆鋒! 」
學生:「我會還晒d grant loan!」
富豪雪糕︰「我會"針"滿呢個cone!」
寶貝智多星Kelvin︰「我會再次home alone!」
梁國雄:「我會發好呢個瘋﹗」

.

嘩! 好高分呀!!!! 香港人!!!!!
GAGAGAGAGAGAGAAAAA


(一笑)

No comments: