Saturday, March 29, 2008

中大的月光

有幸有幸有幸
回到故居中大人家.新傳學院
應露比之邀... 上演一堂講者(wowow)!!!
(主講當然係靈魂mr.wongchungoi~ 我同pete係湊熱鬧yeah)
.
年青人的一席話
血淋淋的問心o固句
新舊媒體的迷思...
非常有趣的初體驗!
結論是
要做後生仔野, 其實真係要用心聽佢地講..
同埋
原來我幾鍾意教書哈哈哈!!
.
露比話:「噢!你同阿pete已經長大成人喇!」
haha... 為何一畢業才知~ 一世我也要考試!!! >o<
這300多天沒有白過:-)
露比這位恩師恩人... 我是一世記定了的!
她的俠義慷慨眼光心懷
每次見她..都感覺很窩心
好像不管風大浪大
都總有個世外高人指點指點... 一心想你更好!
多謝孫婆婆 我會繼續努力!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
幾年無番中大
從的士駛入校園到離開的一刻
個心都係痛住痛住 戚戚然
嗚... 我的青春啊~~~~ @0@
懷勉過去常陶醉~~呀~~~
大學生活真係好幸福!!!
我好掛住逸夫..
好掛住3人宿舍..
好掛住朝早明明夠鐘上堂,
我們卻窩在被窩的沉重呼吸聲..
好掛住NAcan阿姐叫咪「燒鵝沽清!沽清!!」
掛住通頂剪片... 10幾氣人蛇哩埋studio.. 被捕! GAGA
掛住被番茄在百萬大道拎住塊生牛扒亡命狂追,
掛住無錢入冷氣間房焗到爆 (而家都係咁窮)
掛住人迫人的校巴掟彎
掛住JUNO黎唱歌衝上台獻花(!!gagaga!!)
掛住o係房拎住天線睇電視.. 為左衝上雲霄~
掛住why did he kill the boy.. 同埋citizen king..
(番茄上堂訓到「唔~」一聲)
.
沉醉於過去的確唔健康
我卻感到我被困在中大的流金歲月
回不來了... 回不來了...
唉....

2 comments:

Anonymous said...

let me start writing a 回憶錄abt CU life sin!

fancare said...

唔~