Wednesday, March 05, 2008

蕩氣迴腸

由於阿陸永君的《肉麻無罪》太過骨秘
腦海時常浮現「你望我像河看海...」 -___-
諗左好耐 覺得好熟
卻總想不起是哪個出處
.
點知! 天惘灰灰!! :P
竟然!!!!! 坐的士聽到首歌
若你雙眼是深海 你已經浸沒我...
陳生!! 就係你喇!
竟然哼得上口...
神心得返屋企search歌詞

原來歌詞有首... 叫《細水長流》
主唱係蔡齡齡 (who are you!?!?!?!)
林振強先生的詞
應該係好細個聽過... 所以咁熟
不得了 不得了
係一首好靚好靚的詩!!!
真係真係... 有蕩氣迴腸的氣質!!!!!!
這個年代
還有如此哀怨纏綿的詞嗎???
.
若你雙眼是深海 你已經浸沒我 
誰令我現能去愛 你已否知道麼 
我感激我們遇見 在今生像河與海
你那臂彎溶匯結合我 盛我入內
. 
若有天要被分開 我遠山也踏破 
尋辦法又流向你 你會否等我麼
你可知每凝望你 便彷彿像河看海 
你那暗湧如在叫喚我 喚我入內  怎可不奔向你 
.
天空晴時 雷霆來時 它都長流 
似懷著某種意智 這是過山的河水 
它奔馳流流流始終堅持 為流入滔滔大海 
方會安心而存在
天空晴時 雷霆來時 它都長流
我懷內那些愛 也像這一江河水 
永為你也永向你作一生奔馳
現時 將來 都也因你而存在

1 comment:

Anonymous said...

you have a rapid server