Wednesday, March 12, 2008

什麼是青春

蝦! 真係塞錢入我袋! 多謝晒!!
如果唔係近日發現世上絕無僅有、
疑似生活在自我宇宙中心冥皇星系的朋友
多得你給我勇氣
讓我知道... 當日的召叫不是徒然
youth ministry
果真是個人的情有獨鍾終生所愛此志不渝!
.
有誰沒有試過年少輕狂?
如果沒有,怪不得閣下媲美古老石山
愈是遠離、愈是冷淡、愈是行歪走錯的
我愈愛!!! 你吹咩!!!!!!
個個都醒醒定定四書五經十誡在手日夜祈禱的...
還需要什麼扶持鼓勵同行!?
就係因為好多人唔識、好多人未感受過
我地先至要凡事包容盼望忍耐呀baby!!
.
我們要服務的
不止是CORE... 更甚是最最最週邊的外圍
不用適合他們的方法、因材施教
我們未來還有希望嗎?


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
說得口臭都是一片徒然
如果熟讀聖經教理、做到成隻積咁
但心底裡卻沒有愛
我們手中把持的,還有什麼?
要講講晒、要做做晒
唔聽罷就!
.
有病 有毒 市面混濁
氧氣裏正在孕育 極厲害病毒
只好高叫快走快走~
... 今天怎強出頭

No comments: