Sunday, March 18, 2007

我的生存之道

謝謝 Fr. Sa 的formation
非常重要的一課
天天都要... go deeper deeper
仲要JUMP!!! 針!!! 針!!
!.
一言驚醒
自己日日全full booking的schedule
實在太危險
靈魂已乾涸見底!!! *0*
原來
休息、思考、學習、尋找自我之旅
其實好重要
人生,的確唔係做、做、做 (!!!)
.
Ocio一字 (拉丁文)
(意即hea!!! gaga)
投入默觀中的休息
尋找自我的meditation
生活的必須元素!!!!!!!!!!
.
終於明白
大學生活點解咁開心
是因為空間很寬廣、腦袋很充實
天天都被腦震盪
趕paper辛苦之時
可以上天台望望藍天白雲伸伸懶腰
甚或走過圖書館走一轉
清一清耳目
最緊要是一起生活的粉人們
總是興致勃勃、萬眾一心
... 做盡最無聊的事 (!!!)
e.g. 在multi lab巨screen播喜氣洋洋、水戰、食物大戰、
fun fun week、碌百萬大道... 數都數唔晒
因為有這些事
腦袋才有空間去吸收、創作!!!!!
.
決定了!
我走我的路!!!
絕對需要改變、改變、改變
找尋自我的空間去沉澱、思考
.
麻利亞!!!
搬屋!!!
i am ready!!!!!!!

4 comments:

Anonymous said...

喂! 咁精彩, 你星期二step by dep之後比番個formation我啦~ hehehehhe....

聖母在我腳下,你無得拒絕!!!

gagagagaga.... *0*

P.S. 乜你想搬屋咩?搬去邊?!

P.P.S. 咁仲會唔會step by dep?????

P.P.P.S. 我o地dep到幾時? 同埋係咪會一真係到dep落去?!?!

Anonymous said...

即係: 係咪一真係o個到dep萿去???

Anonymous said...

妳諗住搬去邊?
如果搬得"城" 我同 Peter 實黎做"咕哩"!

Anonymous said...

我需要自己的空間 ..講左廿年。
大學三年我係得到過個種感覺的。
但轉眼又無左。
懦地仲試過夜晚去睇月蝕,中大真係好奇妙。