Monday, February 25, 2008

信不信由你

窩在思維24小時
偷聽(haha)候洗者之避靜(我陪daddy乍>p<) 吳智勳神父的講解 真真真真是名不虛傳!! 如斯學識淵博、如斯喜樂慈祥、如斯抵死獨到
(對! 我已是粉絲!!! ^0^)
句句金句、句句金
易聽又動人
命中了信仰的最基本、至人生的終向
獲益不淺!
.
信,建基於關係
我而家同你講你屋企火燭,你信唔信??
你阿媽打俾你話你知屋但火燭,你又信唔信!?
問題是,你信唔信,佢就係o固一位。
.
信德,基於見證,不是證據
擺到埋你面前、鐵證如山... 仲駛你信咩! 你都見到啦!!
就係要你有自由去選擇,先叫信德
.
你們找什麼?
你們找誰?
驀然回首
我.找.到.了!!!
.
人生是一場尋找、經驗愛與真理的賽跑
我們摸著黑、趕著路、跑呀跑呀跑...
依著路標、遇上同行者、跨過一關一關...
他日回頭...都不過一短舜
直至面對面赤裸裸看得見光明。
(這是我說的,不是吳神父說的:p)
.
Life is good! All the time!!! :)
我真係好鍾意思維靜院!!!

No comments: