Saturday, January 26, 2008

AUGUST RUSH!!!!!!!!!!!

真是含冤而終、死不暥目!!!
一齣好戲、改壞了個中文譯名
近年已用爛了的什麼 聲夢、奇緣、童話、情珍...
AUGUST RUSH
竟然沒有很高的入座率
不值啊不值!!! >___<
見字者請去睇、請叫晒身邊的人去睇!
絕對不會辜負所望!!
(haha... 戲中之鬼mr pete一定覺得我太誇:P)
.
一個現代的童話
(所以唔好駁故說故事太假...!!)
音樂、夢想、信念與愛的追尋
開始的數分鐘覺得leung leung地...
卻愈看愈驚喜、心頭愈是狂跳
(最尾的三分一緊張得不太敢正視大營幕... haha)
古典與現代的音樂... 交織得微妙無窮
小朋友徒手現結他.. 拍拍拍...
讓你看得心也在飛~~~
Freddie Highmore這位小朋友
真為整齣電影注入了靈魂生命!!
.
除了音樂、親情、信念之外...
我覺得這齣電影
還是關於聆聽造物主的召叫、
尋找生命意義的.... 弦外之音
life can be full of miracles, if you believe
可是太多太多世俗的韉絆
讓我們很安於... 用天賦換那一千二千 (refer指劇情)
其實,我們都想
be FOUND
.
我想再睇我想再睇我想再睇!!!!
gagaga
.
http://augustrushmovie.warnerbros.com/








































2 comments:

Anonymous said...

我.都.想.再.睇~~~~

原.本.明.晚.會.再.同.一.個.人.一.齊.睇...

但.係...

係.家. 無...得....睇!!!!

請.問.你.知.唔.知.點.解.呢呢呢呢呢!?!??!

吓?!!??!?!

吓?!!?!?

吓?!?!!!!!?!!?

@_@

Anonymous said...

外國張poster靚好多好多!