Thursday, December 06, 2007

存亡之秋

今次真的大大件事
史無前例
從波斯尼亞默主歌耶傳來的聖母媽媽訊息
聖誕節前竟不是溫馨喜樂
反而......
.
Our Lady was very sad. Her eyes were filled with tears through out the whole time.
聖母很悲傷,整個顯現期間,她的雙眼充滿淚水。

.
"Dear children,Today, while I am looking at your hearts, my heart isfilled with pain and shudder. My children, stop for a moment and lookin to your hearts. Is my Son – your God truly in the first place? AreHis commandments truly the measure of your life? I am warning youagain. Without faith there is no God's nearness. God's word which isthe light of salvation and the light of common sense".
「親愛的孩子們,今天,當我注視你們的心,我的心充滿痛楚和戰慄。我的孩子們,停一停,並看看你們的心中,是否我的兒子——你們的天主真正處於第一位呢?是否他的誡命真正成為你們生活的標準?我再次警告你們。沒有信德就沒有天主的臨近。天主的話是救恩的光明,也是常識的光明。」
.
Mirjana added: I asked Our Lady painfully not to leave us and not togive up on us. Our Lady painfully smiled to my request and left. Thistime she did not finish her message with the words "Thank you".OurLady blessed all of us and all religious articles we had with us.
Mirjana (神視者之一)加說:我痛苦地請求聖母不要離開我們,也不要放棄我們。聖母痛苦地微笑,這樣回應了我的請求,就離開了。這次,她沒有用 "多謝"這句來結束她的訊息。( 媽媽25年來每個訊息最後都一定是thank you for having responded to my call) 聖母祝福了我們帶來的所有聖物。
.
如此這般的一個女人
在人世間已經充滿折騰
(無拿拿未婚就童貞生仔...
生左個仔又突然被人指住預言:
「一把劍要插入你心....」
跟住個仔大又愈來愈多人愛、多人憎...
最後住親眼睇住個仔被人打、審判、釘上十字架...)
最後功德完滿上到天堂
還是要為全世界的仔仔女女憂心忡忡
.
MaMa I'm so sorry :(
唔好死心住呀...

3 comments:

Anonymous said...

你好, 我們是不相識的, 但我無意中看到你的blog, 覺得挺有趣, 想留言, 希望你不介意,我係一個同你差吾多大的女仔,我都很想多d認識聖母馬利亞,昨晚看了 -聖誕頌- 這套戲,很喜歡,亦在看一本書 -Morning Star- 指的就是聖母,是一位法國神父寫的,很深入細膩的講解馬利亞,每讀一篇,就愈醒悟她對我們有多重要... 如今看見那個聖母顯現的訊息,叫我若有所思....

TseTing said...

King,

Thanks MaMa Mary for bringing us together! please find me by Email (tseting.now@gmail.com) or MSN(tseting@yahoo.com.hk)!!! We gotta talk! ^__^

Love,
TseTing

Anonymous said...

今次真係大大鑊wor~

聖母一定係好傷心&好累...

唉! 佢真係慘~

不過我o地仲慘!!!!!!!!! +_+

喂! 你寫好封信 or 畫好幅畫未呀?!!???!