Saturday, October 28, 2006

污點

今日,工作關係去了港島華仁視察school tour
新城的秀
當然不少得啤梨
同場有kellyjackie胡琳張敬軒

逃避不了!!!啤梨要唱歌!!!!!

我坐第一行
又唔可以笑又唔可以鬧
毛管十倍擴張超級不安
仲要keep住微微笑
我估唔到我會有今日!

正面聽啤梨唱歌!!! 我作了什麼錯事!?!??!

唱到最後幾句
佢仲要合埋眼... 情深咁拖個尾音
合埋眼呀打令!!!
(終於明白hugh grant聽 killing me softly的感受)
xyz##@!!!!!
假如我手上有汽水罐
我會狠狠的出力的......
﹗﹗﹗

1 comment:

Anonymous said...

點解你要係我面前唱killing me softly丫 ?! 不過我估我驚吳彤多d.........