Tuesday, October 24, 2006

冷血殺手

今日食晏時間,身邊有位完全唔熟的新同事大大聲講電話,似同友舊朋友寒暄。
[無心偷聽,只是當時人完全沒有顧忌高談闊論]
也許,是我此生最不願意聽到的對話
.
「(上刪一千無內容之對話)
喂係呢!你上次你老婆有左單野點呀??
下?真係有左呀?
咁點呀? o係邊度落呀?
深圳人民醫院?
係? 幾多錢? o我... 二千幾.... 咁都ok啦!」

.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
聽到之後
只能夠對住個mon呆.x.左
o係邊度落
...... 輕鬆得似係處置左件舊衫... 也不如
似掉左舊無用垃圾

#$%x##!!!!!!!!!!
一條命
有血有肉
二千幾.... 咁都ok啦
淡淡然得似比割了盲腸更為簡單方便
他媽的! (sorry我找不到其他用語)
.
的確
只是一塊肉
但這塊肉,原本有可能變得肥肥白白、叫你親親
原本,有機會看到日出、日落
原本,會讀書、會知道天下之大
原本,有一千個可能... 成為一個怎樣的人

但,沒有
就是因為還在一塊肉的階段
一個世間上最最最最最沒有能力保護自己的生命
就此
被掉進垃圾桶
.
然後
被自己親生父親說一句
「落左佢,二千幾」
.
腦海中快速搜尋, 故事的另一個角度
也許會有無奈、有迫不得意…. 因此要做這個決定
但沒有….. 沒有任何藉口……可以殺死一個世間最脆弱的生命
.
JPII說得對
當人連自己親生骨肉都可以謀殺的時候,還有什麼做不出?
.
Mother Teresa說
你們不要這個生命,不要殺他,將他給我,我會照顧他
.
聽到那番對話
我想同那對父母說,給我,我會照顧他,不要殺死他
但那塊肉
完全沒有能力為自己選擇的時候
已經不動聲色

被消滅
而行刑的人,高談闊論…. 將此成為茶餘飯後的話題
.

.

.
I wanna cry

1 comment:

Anonymous said...

粉人年年有,今年特別多~~
我覺得特首如果要爭取我的支持,最好立法叫所有想生仔的人都考牌先~~~
因為就算生左,但又唔理佢,咁就仲慘~~~
近排都經常有呢d家長出事,真係激到眼坦坦~